Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka Kurierska) już od 300,00 zł.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocyjne kupony rabatowe.
Promocje
PERUKA EVE-709-08
PERUKA EVE-709-08
279,00 zł 149,90 zł
szt.
PERUKA EVE-777-01
PERUKA EVE-777-01
279,00 zł 139,00 zł
szt.
PERUKA EVE-713-06
PERUKA EVE-713-06
299,80 zł 149,00 zł
szt.
PERUKA EVA-357-03
PERUKA EVA-357-03
279,00 zł 139,00 zł
szt.
PERUKA  EVA-411-01
PERUKA EVA-411-01
279,00 zł 149,00 zł
PERUKA EVE-600-11
PERUKA EVE-600-11
289,00 zł 149,00 zł
CHERRY RED POMADKA PERMANENTNA JOY
CHERRY RED POMADKA PERMANENTNA JOY
89,00 zł 49,00 zł
szt.
LOVELY PEACH POMADKA PERMANENTNA JOY
LOVELY PEACH POMADKA PERMANENTNA JOY
89,00 zł 49,00 zł
szt.
PERUKA EVE-749-17
PERUKA EVE-749-17
279,00 zł 159,90 zł
szt.
ROSE PINK POMADKA PERMANENTNA JOY
ROSE PINK POMADKA PERMANENTNA JOY
89,00 zł 49,00 zł
szt.
PERUKA EVE-794-08
PERUKA EVE-794-08
279,00 zł 159,90 zł
szt.
SEXY RED POMADKA PERMANENTNA JOY
SEXY RED POMADKA PERMANENTNA JOY
89,00 zł 49,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

                                                               REKLAMACJE

1. Na zasadach określonych w przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Klient ma prawo złożenia reklamacji.

2. Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może w szczególności nastąpić poprzez odesłanie kompletnego Towaru otrzymanego w ramach Transakcji wraz z wypełnionym czytelnie formularzem reklamacyjnym na adres email

(z dopiskiem: „REKLAMACJA”)

3. Różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografią na Stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za obciążającą Firmę niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru) Firma sugeruje Klientowi raczej skorzystanie z prawa zwrotu niż drogi reklamacyjnej.

4. Właściwy przebieg procesu reklamacyjnego zapewnia przesłanie wraz z reklamacją reklamowanego Towaru. Reklamowany Towar powinien zostać przesłany Firmie w stanie kompletnym i czystym.

5. Informuje się, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odpowiedzialność Firmy dotyczy istniejących w chwili wydania Towaru niezgodności tego Towaru z umową. Na ogół nie traktuje się jako takiej obciążającej Firmę niezgodności:

- uszkodzeń spowodowanych zwykłym, normalnym zużyciem Towaru,

- uszkodzeń mechanicznych Towaru,

- uszkodzeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem Towaru, używaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem, lub złym dopasowaniem.

6. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w ustawowym terminie 14 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki. O wyniku reklamacji Firma poinformuje Klienta mailowo.


                                                                        ZWROT

 

ZWROT


1. Klient ma prawo odstąpić od dokonanej Transakcji, składając, w terminie 10 dni od daty doręczenia Towaru stosowne oświadczenie na piśmie. Dla zachowania powyższego terminu wystarczy aby przedmiotowe oświadczenie zostało wysłane przez Klienta przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być wysłane na adres korespondencyjny 

(z dopiskiem: „ZWROT”)

Lub mailowo na adres :

bok@kanekalon.pl ( wpisując w tytule „ZWROT” )

2. Wykonując prawo odstąpienia Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie niezmienionym (ewentualne dopuszczalne zmiany stanu Towaru to zmiany konieczne i wynikające ze zwykłego zarządu Towarem) – Klient ponosi odpowiedzialność za zwrot Towaru w stanie naruszającym tę regułę. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot Towaru powinien być dokonany poprzez przesłanie Towaru na adres wskazany przez sprzedającego. Sugeruje się przesłanie Towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od Umowy.

3. Usługodawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Usługodawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

4. Usługodawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

5 . Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towaru, który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany Pocztą Polską. 

6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

7. Konsument zobowiązuje się odesłania przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej. 

8. Konsument otzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl